J E N N I F E R

Älska listor

Kategori: About me

Dagens planer: Jobba, fika med Sannegull, på möte för lägenheten & AfterWork - fulltupp!
Dagens humör:
GLAAAAAD! Gillar idag, för snart är det helg!!!
Dagens utseende: Vita fejk-converse, jeans(!!!), svart topp från Gina med dragkedja fram, en sjal med döskallar, massvis med armband + klocka och skinnjacka
Dagens låt: Har knappt lyssnat på musik idag, så ingen änsålänge
Dagens frukost: Smoothie på hallon & kiwi, 2 knäckemackor & en latte
Dagens saknad: Sommar och sol, snartså...
Dagens vill ha: Helg, sommar, semester, min lägenhet!!!
Dagens köp: Ingenting ännu... planerar att köpa nya vita converse och baggyjeans! & mammas present! = DYR DAG! Men man får passa på när man fått lön ;)
Dagens måste: Jobba på lite bättre
Dagens tråkigaste: Att jag är alldeles yr nu :( Jag och kaffe funkar inte ihop
Dagens roligaste: Inte hunnit hända så mycket skoj ännu, men jag gillar allt med idag tror ja
Dagens kärlek: Jag är inte kär, booooring :P

- Men hallå - jag saknar min hemlige beundrare!? Har du slutat beundra mig? :D



Gamla bilder is the shit! Min typ första AfterWork med Telia-gänget.
Känns som det var eeeeevigheter sedan! Saknar vår lilla utbildningsgrupp, vi borde ha en reunion!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: