J E N N I F E R

Going to Öland!

Kategori: Right now

14:00 - Jag har packat klart. Så bra har jag aldrig vart! 1 timma innan jag ska åka dessutom. Tjenis!

14.46 - Nu har jag dock sprungit runt och stoppat ner saker som jag egentligen inte ens behöver - bara för att jag hinner tänka efter. Hur dumt är inte det då? Tror jag gillar att jag är färdigpackad precis i tid tills jag skall gå istället. Lite mindre saker att ha med sig i så fall.

Om ca 10 minuter bär det av för att hämta lillasyster på kalas och snabbtsnabbtsnabbt skjutsa hem henne, skynda till tåget och åka till stan. Där möter jag upp gänget jag skall åka med. Så himla underbart ska det bli!!! Superskönt att bara åka bort lite känner jag. Hoppas vi får sol också! Det hade vart kanon!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Hoppas ni hade det superfint!! :D Gillar verkligen din "nya" blogg förresten! :D

    2010-06-22 | 01:23:35
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: