J E N N I F E R

Thank God it's friday!!

Kategori: Right now

Det lilla som jag har sovit i natt går lätt att avrunda till ingenting..!

MINDRE än 3timmar. Har bara vridit och vänt på mig, vart för varm - för kall. Dessutom haft superont i halsen så varje gång jag har somnat till har jag vaknat för att det gjorde ont. Klockan 3 gick jag upp och tog en tablett för jag tänkte, då känns det ju som att jag mår bra när jag vaknar!! Smart, ha?

Men jag somnade aldrig om, haha. Så nu mår jag bra, övertrött tror jag! Men det går att leva på det också.
& idag ska jag ha rosa gummistövlar på mig! Kanske ett beslut taget för att jag är lite lost idag, men det känns bra att ha torra fötter!


Mina är dock så fejk det kan bli, från Maxi!
Men hey, varför betala 1200kr för att ha stövlar på sig nån gång om året?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: