J E N N I F E R

Sketans räkmackor

Kategori: Tänkvärt

Ibland känner man sig bara så otroligt dålig på allt man gör. Allt går bara fel.
Kass kass kass kass kass.

Jag antar att det var min tur att stöta på lite motgångar. Allt brukar bara bli så bra för mig jämt och jag kan ju inte alltid få räkmackor igenom livet. Det fattar jag också. Egentligen är det lite bra att det inte är så lätt jämt, då blir det ju ingen match att göra något i livet. Rätt tråkigt! Det är ju bara så satans segt just när allt går emot en lite! Det går nog över snart, hoppas vi.

Men nu skiter jag i att klaga. Nu tänker vi på musik istället.
Det har kommit så många sjukt bra låtar! Lyssna på dom här liksom >>>


Kommentarer

  • baramarina ♥ säger:

    fin blogg! :)

    2010-07-08 | 23:01:12
    Bloggadress: http://baramarina.blogg.se/
  • jossan säger:

    Hej vännen!

    Vill bara skicka dig en stoooor o varm solig kram! Håller med dig om att livet e jobbigt ibland.. så jäkla orättvist kan jag tycka, i af efter min och din msn stund i går :-( Vill bara du skall veta att jag tänker på dig och såklart står på din sida. STOR KRAM!! :-)

    2010-07-10 | 21:51:56

Kommentera inlägget här: