J E N N I F E R

SEMESTEEEEEEEEEEEEEEER!!!

Kategori: About me

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

Då var dagen här! För att börja ett såntdär nytt liv nivet?
När man bestämt sig och det äntligen kommer att bli av. Imorgon ska jag börja packa ihop alla saker i lådor. För flytten närmar sig. Ärligt talat ska det bli superhärligt. Bara att sluta leva i ett kaos av att inte kunna städa, dammsuga eller typ, ha ett golv utan en stoooooooooor hög i hörnet. Galet omysigt har jag det just nu.

Ska träna tänkte jag. Kanonbra känns det verkligen. Tipptopp. Tror att jag ska sola också. Känner mig pissblek.

GOSH - jag är taggad till tusen.

Kommentarer

  • S A N N A S . R U M säger:

    Sv; Taack. Det var dock jag som gjorde slut, så jag är inte så ledsen. Och nu har det skett lite grejer som har gjort mig arg istället för ledsen, så jag klarar mig (:

    2010-07-25 | 21:12:12
    Bloggadress: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här: