J E N N I F E R

Viktigt meddelande här...

Kategori: Roligheter

Jag vill ha ny design. Hinner ju aldrig fixa, ska försöka imorgon!
Nu sitter jag på jobbet och schteker ;) Bara för att jag har rast, men ändå. Annars får man ju kämpa! Nu över till något helt annat... ↓

VIKTIGT MEDDELANDE:
Undrar fortfarande vem sjutton beundraren är. Berätta istället så går vi på dejt, blinddate om det är så! Vill bara veta :D Är den mest nyfikna människa man kan tänka sig! Tellme tellme tellme! Nu helst, egentligen helst igår ;)
Seså, BERÄTTA NU!

Nu ska jag jobbar vidare! Puss på er och ha en bra kväll

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hihi, om du vill kan jag kopiera och ta med receptet ngn dag :D ska bara se till att komma ihåg det :P

    2010-01-20 | 21:29:56
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: