J E N N I F E R

Shopaholic

Kategori: Things

Idag har jag träningsvärk! Inte speciellt ont har jag, men sjukt stel. När jag reste mig ur bilen kände jag mig som en liten tant. Det gick låååångsamt! Men det var lätt värt det. Jag borde faktiskt träna lite oftare... Förr gjorde jag ändå sit-ups, armhävningar och liknande hemma åtminstone. Nu har jag glömt det totalt. Inte det att jag bara vart lat, utan jag har inte tänkt tanken ens. ILLA!!

Men det ska vi ändra på. Framöver blir det ett träningskort också, men det får vänta lite. Mobil och dator behöver köpas så det får jag prioritera först! Jag vill ha en sån här!
Jag älskar den, kan liksom inte sluta tänka lite på den. Haha, vilken shopaholic jag är!!

Nu måste jag jobba på. Funderar allvarligt på att sitta här till 21 ikväll och jobba övertid. Shit vad pengar det hade blivit!! ;) Jag behöver verkligen det ju... Kan ju jobba ihop datorn i övertid!?



Den finfina datorn jag vill ha ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: