J E N N I F E R

Idag blir det yoga(!!!!!!!)

Kategori: Right now

Jag har hört att det är bra att träna när man har mensvärk, så snart blir det yoga med Sannegull.
Veckans version av måndagsmys och det är BRA. Träning är BRA!

Funderar på om jag ska tigga lite så att jag får ha bil. Men nej, jag kan vara så ekonomisk och hälsosam att jag går & tar tåget. Det får man vara ibland också. Mitt huvud behöver nog frisk luft. Ååååååh nu känner jag mig sjukt duktig - ibland är jag BRA.

Nu måste jag dock dra mig hemifrån... för att hinna!

Tänk på det här sålänge:

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Yoga ÄR faktiskt bra när man har mensvärk, särskilt en viss position.

    Och i övrigt är yoga grymt kul, råkar jag tycka ;).



    Har hört att det är grymt kallt i Göteborg dock! Själv hade jag nog varit lat ooch tiggt bilen ;).

    2010-02-01 | 19:24:12
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: