J E N N I F E R

Ghost

Kategori: Right now

Jag har suttit och Simsat hela kvällen. NEJ, det var faktiskt ljug - bara ca en timma, eller kanske 2... ;)
Jag är trött som tusan men känner inte för att sova riktigt ännu. Imorgon är dock en hyfsat lång dag så jag kanske borde iallafall. Inte direkt något jobbigt som ska ske, bara fulltupp!
Jobba lite övertid, 80års-kalasande för farfadern och lite Melodifestivaltittande med mormor & morfar.

Tyckte att det var dags för lite quality-time med the grandparents helt enkelt! Ska bli jättemys faktiskt, få lite flashbacks tills när man var en liten skrutt.

Har slökikat på Ghost ikväll - gratis filmer på teven är bästast. I Telia Digital-tv!


Tänkte borsta tänderna, leta lite till efter Photoshop-cdn och packa en liten survival-väska för morgondagen. Sen är jag redy-set-go! (Känner mig väldigt internationell & intressant när jag använder massa engelska uttryck... men jag inser att det väl egentligen bara låter löjligt, lite som Hollywoodfruarna pratar!!)

Kommentarer

  • dale04 säger:

    Du känns väldigt 4chan med dina engelska uttryck.

    (ref. 4chan. Läs boxxxy)

    2010-02-13 | 11:33:26

Kommentera inlägget här: