J E N N I F E R

Wake-up call

Kategori: Right now

Flöööög upp ur sängen som en dåre och kastade mig ut i köket. Insåg mitt i sovandet att jag glömde ställa kladdkakan i kylen som jag bakade inatt (ska ta med till mötet). Shittt vad jag skyndade mig! Som att någon minut hit eller dit i kylan gör skillnad, den är ju superkladdig så den får stå där och stelna. Men det var ett jobbigt sätt att vakna på - det var dit jag ville komma! Helt mörbultad är jag...

Nu står den i kylen och jag vaknade till totalt så nu ligger jag med datorn i knät. Behöver inte gå upp förrän om 1,5 timma! Funderar på att göra någon lyxig och god frukost för en gångs skull.
Rostmacka, chai och en smoothie kanske?

Skrev inlägget för typ 2-3 timmar sedan, men det dök visst inte upp förräns nu... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: