J E N N I F E R

Fina fynd

Kategori: Right now

Det är galet vad mycket saker man kan finna när man går igenom allt man äger...

- 9 par solglasögon
- 19 läppglans/läppstift
- 4 pincetter
- över 70kr i enkronor, femkronor och femtioöringar
- någons hemnycklar, vet ej vems??
- alla fyra(!!) lås jag köpt för att låsa mitt gymskåp (detta sedan jag skaffade gymkort i mars tror jag det var)
- säkerligen 50 stycken mini-nagellack i samma färger (tror att jag tappar bort ett och så köper jag ett nytt, typ 4 gånger om)

Hittills har packandet bland annat resulterat i ca 7-8 lådor till köket, 2 lådor klämfyllda med skor skor och åter skor och en låda med enbart sjalar. Helt galet. Men Karl erkände att han också hade 2 lådor skor - då kändes det inte riktigt lika tungt.

Och faktum är att jag snart är klar med packandet. Det känns underbart och läskigt. Väldigt overkligt också. Eftersom jag har väntat så ofantligt länge så är det fortfarande långt kvar i mitt huvud. Jag kan inte riktigt koppla att det är såpass snart. Det är alla andra som påminner mig stup i ett! & tur är väl det för annars hade jag suttit här utan en endaste sak i någon låda.

Nu ska jag krypa ned under täcket och läsa en grym bok. Kommer nog somna på några sekunder sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: