J E N N I F E R

Update

Kategori: Right now

Det börjar kännas bra nu att ha flyttat. Börjar liksom kännas mer och mer som hemma. Galet bra!
Idag skaffade jag mig en fin lampa till vardagsrummet. Slog på stort och köpte en kristallkrona. Har tittat på den superlänge men var inte säker på om den skulle passa in. Men nu kände jag att den nog hade passat helt perfekt - och det gjorde den! Så nu är jag lycklig :D

Fast semestern gått alldeles för fort nu det sista...
när man har fullt upp!
Haft en supertrevlig dag idag hursomhaver. Sanne hälsade på lite, vi gick på stan och sen gjorde vi chili-con-carne. Mycket bättre än att sitta i regnet och titta på Lotta på Liseberg. Bättre med teven då!

Nu ska jag diska lite, sätta in lite hyllor och sen sova. För jag är supertrött!
Puss ♥

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Hej tjejen :-)



    Kul att du äntligen har flyttat hemifrån, som du längtat att få flytta in i din fina lägenhet... du måste slänga ut bilder på bloggen, jag e sjukt nyfiken skall du veta :-D



    Hur länge till har du semester? jag började jobba i måndags... känns helt ok även om man sålkart hade velat ha en veckas semester till....:-) vi får ta en lunch nån dag sen när du kommer tillbaka till jobbet. Hoppas allt är bra m dig. jag mår bara bra.. nu är man ju gift och så.. hihi..

    KRAM på dig! //jossan

    2010-08-11 | 19:44:55
  • Jeanine säger:

    Uppdatera med bilder på lägenheten!!! :D Och lägg upp bilder från ÖLand!! :D <3

    2010-08-14 | 12:34:35
    Bloggadress: http://barajeanine.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag vill se bild på kristallkronan!! :) (och resten av lägenheten så klart...) :)

    2010-08-14 | 18:05:01
    Bloggadress: http://peakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: