J E N N I F E R

Lyckodag!

Kategori: Right now

Idag skall jag till IKEA. Är det något fel på mig om jag tycker att det är veckans höjdpunkt?
Det är ju helt bäst att strosa runt där, provsitta fåtöljer, köpa onödiga småsaker och äta supersmaskiga köttbullar för 19kr. Jag är taggad.

Sen måste jag storhandla också. Får lära mig sådant så att jag inte behöver gå till super-duper-dyra-ICA-nära varje dag liksom. Men hur sjutton gör man det utan en bil? Måste man bli biff för att kunna handla?
Jag kommer aldrig kunna bära hem allting. Det blir bättre sen när Coop öppnar i november tror jag det var. Men tills dess får jag ta mig till Focus tror jag. Långt hursomhelst. Ska se om jag kan tigga och be om att få skjuts av Karl... Wish me luck! ;)

Nu ska jag jobba stenhårt fram tills lunch om 45min för idag blir det långlunch på Juliens och det får man förtjäna.

Kommentarer

  • anna säger:

    jennifer ett tips, handla vid olskrokstorget. supernära ju och den icabutiken är riktigt bra :)

    2010-08-26 | 10:30:47
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: