J E N N I F E R

You can run, but you can't hide

Kategori: Tänkvärt

Jag har hittat en otroligt bra blogg. För en gångs skull är det en som inte handlar om smink, kläder, film eller något annat ytligt. Den här tjejen har verkligen vart med om saker i livet. Förjävliga saker rent ut sagt och hon skriver jättebra. Sjukt stark verkar hon vara och man blir inspirerad av det man läser.
& man önskar att man bara kunde rest tillbaka i tiden och gett henne en kram eller något...


Hursomhaver, LÄS den. Jag kunde inte slita mig, har precis spenderat ca 1 timma med att läsa igenom allt hon skrivit under den enda vecka hon haft den.

Kommentarer

  • Nanna säger:

    Tack snälla du. vackdra människa!



    Jag finner inte ens ord för hur mycket det betyder för att du både tagit din tid att läs, kommentera och sedan länka mig..



    Tack för att du hjälper mig få min röst hörd. Ditt stöd är oberskrivligt!

    2010-04-12 | 16:45:42
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här: