J E N N I F E R

Seriefreak

Kategori: Tv/Film

Sjuk är tråkigt. Men skönt också...

Ligger i sängen och kikar på GhostWhisperer. Jag är verkligen helt såld på det! Inne på femte säsongen nu, inte många avsnitt kvar nu. Kommer ju nästan bli tomt när jag inte kan kolla mer på det. Jag gör så alltid. Fastnar totalt i en serie och streckkollar alla avsnitt så snabbt att jag knappt kommer ihåg vad de handlar om. Detsamma med böcker... :) Vill liksom veta slutet direkt men samtidigt blir man så ledsen när det tar slut. Hahaha.

Jag har kollat hela säsonger av GossipGirl, Scrubs, How I Met Your Mother, Vänner, Sex and The City, GhostWhisperer, House, True Blood, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory, Glee och 90210.

Nu ska jag organisera min hårddisk. Den börjar bli full och oerhört rörig, hittar inte ett skit eftersom allt är ett enda kaos på den. Sedan måste jag klä på mig och sånt eftersom jag och Ebba har biljetter till Avatar ikväll. FINALLY!!! Köpte dom för flera dagar sedan så jag kan inte banga :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: