J E N N I F E R

Random

Kategori: Right now

Satte mig och sökte lite utbildningar helt på impuls. Hittade massa skoj, men fick ned det till två olika grejer tillslut:
- Arbets- och organisationspsykologi
- Webdesign på distans



Får väl se om jag känner för att läsa något av dem i höst. Kan man läsa två kurser samtidigt förresten? Det var jag bombsäker på att man kunde, men man var ju tvungen att rangordna. Känns konstigt...

Hursomhaver, nu ska jag käka middag. Sen tänkte jag kleta in mig med brunutansol, om man är för sjuk för att sola så får man ju fuska :D Ska för satan vara med i en tidning, JAG TÄNKER INTE VARA BLEKFIS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • denise säger:

    åååh jag hörde det med tidningen, sjukt coooolt :D jag saknar typ dig på jobbet...inte lika roligt :D kommer du nästa veckaaaa? :D



    Man kan förövrigt plugga på två kurser samtidigt, fast det tar rätt mkt tid (eller det är en hel del krav på en men det funkar! :D)

    2010-04-16 | 23:17:32

Kommentera inlägget här: