J E N N I F E R

Nobody said it would be easy

Kategori: Tänkvärt

Den här dagen har vart minst sagt händelserik. Och jag är faktiskt glad att den är över!
Träning, jobb, möten, regn och en riktigt jobbig händelse :(

Nu ligger jag i sängen och luktar vanilj, tänkte sätta på några avsnitt Scrubs och försöka somna. Förhoppningsvis sova gott men det blir nog mindre lätt. Min fina farmor ligger på sjukhus och jag är så himla orolig av mig (har ärvt dendäringa orolighets-genen av mormor). Förhoppningsvis och troligtvis blir det väl bra, men hon är en gammal dam så det är klart man får lite ont i magen...

Kommentarer

  • Peakanna säger:

    Hoppas din farmor blir bra och får komma hem snart! Kram Anna

    2010-04-30 | 22:25:31
    Bloggadress: http://peakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: