J E N N I F E R

Hatinlägg

Kategori: About me

Jag är ingen arg person, inte alls. Visst kan jag vara lättirriterad, men det går snabbt över och det är få människor som jag "inte kan med" såattsäga. En av dom är Linda Rosing och Spy-Eva från Ordjakten (kan ha att göra med att hon spytt i tv, har stark spyfobi, hahaha). Och sen själva Ordjaktsprogrammen i allmänhet. Inte för att det är en person, men dom uppbringar samma känsla i mig. :P


Nu har jag hittat en sån person till. Som jag faktiskt känner, Madde. Jag vet att man inte ska hänga ut människor och det är säkert totalt förbjudet. Men justnu skiter jag i det, hon är pinsam. Vi är bara bekanta, en kompis kompis. Träffade henne första gången egentligen för va 1½ månad sedan då vi var på bio ett par stycken - Alice i underlandet. Jag hade betalt biljetterna och nu har jag fortfarande inte fått pengarna. Har bett snällt typ 10 gånger. Och sen mindre snällt några gånger nu, men hon bemödar sig inte ens att svara...

Såklart vet jag att 125kr inte är mycket pengar. Hade aldrig ens bett om dom om det gällde min bror eller någon nära kompis. Men nu har det liksom gått över till att bara vara en principsak! Jag skulle skämmas om jag var hon ju. Jag skäms över att ens be om dom... :S Kanske är jag lite väl mesig, men nej, jag ska stå på mig nu - baraföratt!!!

Nu ska jag återgå till att vara mitt vanliga ohatande jag, var bara tvungen att få ut det på något sätt! :)

Kommentarer

  • jossan säger:

    Lugn och fin nu jennifer :-D



    Hur e det?? Saknar dig här på jobbet :-( Hoppas du snart är frisk,...

    KRAM!

    2010-04-15 | 09:30:35
  • Jennifer säger:

    Sv: Nu är jag tillbaka till mitt lugna jag igen! Kände mig som en lite argare människa vi känner där en stund ;) haha



    Jag mår sådär, bättre än tidigare i varje fall! Skönt som tusan för jag ska iväg i helgen! Allt bra med Jossan? Saknar er också!!! KRAMAR!

    2010-04-15 | 09:34:48
    Bloggadress: http://eightnine.blogg.se/
  • jossan säger:

    föresten, vad är det för tidning du pratar om?? blir ju nyfiken ju :-D

    själv börjar jag på trafikcenter på vikariat den 1/5, det ska bli såå kul :-p

    2010-04-15 | 09:36:02
  • jossan säger:

    vart ska du i helgen då?

    2010-04-15 | 09:36:39
  • Jennifer säger:

    Jag ska till Stockholm :) Om vi kommer iväg, haha, det har ju vart något vulkanutbrott på Island så dom ställer in massa flyg! Men förhoppningsvis är det ok imornkväll... Jag ska vara med i SOLO, haha, något reportage om vikt och sådär!



    GRATTIS!!! Va kul :D fast inte för mig, jag kommer ju ha skittrtåkigt på jobbet när jag inte har dig bakom mig :(

    2010-04-15 | 09:43:22
    Bloggadress: http://eightnine.blogg.se/
  • Savefors♥ säger:

    Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



    Kram Savefors♥

    2010-04-16 | 09:16:26
    Bloggadress: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här: