J E N N I F E R

Jävla nelly.com!!!!!

Kategori: Shoppa

Jag har försökt beställa kläder 3 (!!!) gånger från dom. & alla 3 gånger har jag väntat på min beställning jättelänge. Till slut har jag mejlat och fått svar att den är skickad men att dom inte kan se leveransdatum tyvärr, och så har de bett mig avvakta tills det gått 14 dagar och höra av mig igen isf.

Nu har de för tredje gången skickat den, utan att skicka sms-avi och sedan skickat tillbaka varan. Nu är det slut i lager och dom kan inte skicka den igen. "Tyvärr, jag beklagar men den är slut... Blablabla!". Och dom kan tydligen inte ens kolla upp varför utan stängde bara ärendet!!!!!

Kommentarer

  • Designa din blogg säger:

    Hej!



    Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens sett det, jag har aldrig varit inne på hennes blogg ens, så lite svårt för mig att "sno" idéen då... själva tanken fick jag från moderskeppet som har en massa videoklipp för photoshop.

    2009-09-27 | 12:25:45
    Bloggadress: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här: