J E N N I F E R

I got a job!

Kategori: Right now

Idag har vart en skön dag. Lite jobb, lite annat skönt! Inte mycket vettigt känns det som. Stannade på Allum på vägen hem för att shoppa lite smått. Det blev några linnen, sjukt många strumpor (för det äger jag verkligen INGA!) & en supersöt liten vit kofta.

Sen blev jag uppraggad av några Tele2-killar som ville sälja abonnemang. & när de fick veta att jag jobbade på Telia så försökte de sälja på mig ännu mer. Men klart dom inte lyckades. Det slutade med att jag blev erbjuden jobb och fick numret till den ene snubben. Haha. Sjukt kul! Nästan nåt man borde berätta för chefen, att jag var så bra på att sälja in Telia att jag fick ett jobb. ;) Men jag tog det inte- såklart! Dock ska jag ringa om jag skulle vilja ha ett!


Nu ska jag kika lite på True blood. Sen ska jag fixa hem lite musik + serier att lägga in i min iPod. Får inte glömma att skörda min Farm också! Det går framååååt hahaha ;)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Farmen ♥

    Haha, pinsamt hur beroende man blir!

    2009-09-20 | 23:23:57
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: