J E N N I F E R

Ännu en kul kväll!

Kategori: Roligheter

Ååååh nu är jag trött!
Kom hem för en halvtimma sen och ska sova snart. Har pratat lite i telefonen & nu väntar jag mest på att jag ska bli sådär riktigt sömnig. Det var jag på tåget så jag somnade till, därför gick det över liksom.

Idag har det vart jobb & så har vi sagt hejdå till Ida som ska flytta till norrland. Min team-mate =( Vi var på Chez och Gretas och det var mycket trevligt. Dansade en del och det var sjukt skönt att slippa klackarna och bara ha ballerina. Ska ha det oftare när jag går ut!
Som vanligt har jag inga bilder...

Förövrigt har jag fått förlängt några månader till på jobbet & det gillar jag!

Nu ska jag soooooova för imorn ska jag va pigg för kanske ett litet kalas och att träffa Sanne, nattinattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: