J E N N I F E R

Saturday is nice!

Kategori: Right now

Sjukt nice med helg igen! Även fast jag jobbar... Det är ändåså slappare att jobba helg än alla andra dagar!
Igår var jag ledig och umgicks med kära Malin. Vi var och badade på vattenpalatset och sedan hade vi lite sleepover med IDOL och film. & MASSOR utav chips, godis och glass! Yummy!

Idag har vi jobbat och snart ska vi åka ändaut till Onsala. Verkligen bonnelandet ;)
Där ska vi chilla lite med massa folk. Vet inte riktigt alls vilka som kommer, men det ska nog bli skoj!

Vi är nog som ett litet par jag och Malin. Gör allt ihop! Men jag gillart :D haha

Hon är sjukt långsam... Står och blåser håret och grejer! Segfis! & jag kollar på Ensam mamma söker. Vettigt program, verkligen sjukt bra......eller inte!!! Men lite småkul att roa sig med.

Nu blir det snart dags att åka! Puss på er & ha en toppenkväll!!!!


Finafina vänner :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: