J E N N I F E R

Ready-to-go (nästan)

Kategori: Right now

Nu bär det snart av. Men den stora frågan är... Varför packar jag inte?
Jag har än sålänge hunnit lägga fram lite saker i en hög, inget mer. Väskan, min stora fina rosa väska, står utanför dörren och jag känner inte riktigt för att börja. Jag HATAR att packa. För jag bara vet att jag kommer att glömma minst hälften. Och det är så jobbigt att jag helst skiter i att packa.

Jag väntar nog tills jag ätit middag. Dör av hunger just nu!

Jag börjar bli lite småtaggad på att åka nu faktiskt. Har bunkrat upp med lite tidningar och naturgodis (Jag kom ihåg att vi har nyttig månad idag Sanne!) I'm ready!

Någon som vill påminna om vad jag behöver ha med mig?
De 3P:na: Pass, pengar, piljett ;)
iPod, Mobil, Kamera, diverse olika laddare, högtalare, bikini, klänningar, shorts, linnen, handdukar, flipflops, sandaler, underkläder, tjocktröja, kofta, väska... medmera.

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Oh herregud, nu börjar jag bli stolt! :D

    2009-10-28 | 20:42:59
  • Morsing säger:

    Packa är drygt. Packa upp är ÄNNU tråkigare, för då har man inte ens något att se fram emot. Jag brukar göra packlistor, och glömma massor av saker ändå. Alternativt plocka med mig massor av saker som jag i slutändan inte ens använder.



    Och nu är ni i Egypten era djävlar! Hoppas ni har det superbt jättebra! Vi ses!



    Puss o kram!

    2009-10-29 | 22:49:30
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Morsing säger:

    Jo, jag hoppas också det bara är idag och så behöver jag inte känna mig sjuk mer sedan.



    Tråkigt att missa Halloween! Tycker också det är så grymt kul att klä ut sig och mysigt med alla tända ljus och skräckfilmer och sådant.



    Vad härligt att ni hade det bra! Knappt man minns hur det känns när solen värmer längre.

    Ska vara i Stockholm tills på måndag morgon, så hela helgen var det ja ;).



    Puss o kram!

    2009-11-06 | 15:20:38
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: