J E N N I F E R

Home sweet home!

Kategori: Right now

Äntligen hemma! Efter 1 timma på centralen...
Har vart en mycket bättre dag idag, om man jämför med igår. Men så är det alltid & jag är glad för det!

Imorgon är jag ledig, sjuktsjukt skönt! Dock ska jag ändå upp hyfsat tidigt. Ska med Sannebanan till stan ;) Dock ingen stress, räcker att jag vaknar 9 eller något. Jag måste leta vinterjacka. Kommer inte hitta något för jag vet inte vad jag vill ha ens. Så jag ska kolla runt mest. Tänkte vänta med att köpa nåt tills efter Egyptenresan. Först då kommer jag frysa som en idiot skulle jag tro! Efter värmen liksom!

Hade tänkt jobba som en ännu större idiot fram tills dess faktiskt. Så att man känner sig riktigt förtjänt av resan!

Nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng och vila mitt lilla öga. Pusspåer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: