J E N N I F E R

To-do

Kategori: Right now

Jag typ dör av stress.
Vaknade upp idag, tung i huvudet och hängig allmänt. Hostar som en galning, det är jobbigast! Hoppas verkligen att det på något mirakulöst sätt går över tills i övermorgon. Helst redan tills imorgon, tack!
Tänk om jag inte kommer med planet för att dom tror att jag har svininfluensa liksom...?

Hursomhelst, idag har jag en del att stå i. Plocka fram en del saker som jag ska packa, vilket jag faktiskt redan börjat med. Fixa ordning våra iPodar med filmer och annat trevligt! Tvätta lite som jag kommer på att jag vill ha med. Hitta min blåvitrandiga bikini. Hm, jag ska nog skriva lista!!!

Idag ska jag:
- börja packa
- börja fixa musik + film
- kolla på GG
- möblera om, om jag hinner
- hitta bikinin
- tömma & ladda kameran

Imorgon ska jag:
- handla tidiningar och något nyttigt snacks som jag kan käka på planet
- fortsätta med musiken + filmer till iPod om jag ej hinner idag
- packa färdigt
- möblera om och fixa mitt rum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: