J E N N I F E R

Älskart!

Kategori: Roligheter

Idag har jag haft en tipptoppdag!

Jag har mest gått på stan, men jag har shoppat fina saker. & träffat fina vänner! Det har vart så chill alltihop. Hade inte planerat något speciellt egentligen. Träffa Sanne och Malin. Men inte göra så mycket vettigheter.


Sounds good, ha?


Sanne och jag
spatserade runt några timmar i stan imorse. Fixade vaccin, shoppade lite ögonskugga och en mössa. Sen vandrade jag omkring själv i en timma och satt på ett café ännu någon timma. Sen kom Malin och joinade. Har typ aldrig vart själv på stan så länge, men det var rätt skönt. Man kunde kolla på vad man själv ville liksom. & jag hittade mig en jacka! Till PANGPRIS! 399kr plus att ja hade en rabattkupong, så jag fick den för 299kr. Grymmebra!

Till sist svängde jag förbi Emanuel och kollade hur det gick med lägenheten. Planerar nu att spara ihop sisådär 2,5 miljoner och köpa den av honom. Hade vart N I C E! Kollade även på Mammas pojkar..! Då ringde Johan och så gick vi och käkade. På Lilla London. Men maten var typ uppvärmd och det var sjukt kasst.

Nu blir det Vänner, Scrubs & How I met your mother. Älska tv-kvällarna!

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Jag tycker det är jätteskönt att gå på stan själv om det är något jag ska ha!

    Förstås tycker jag om att ha med smakråd också, men just när man ska gå runt och prova och sånt, kan det vara rätt skönt att ta den tid man behöver och kolla på det man vill.



    Roligt att du vill hänga med! Nästa träningstillfälle är på tisdag. Jag vet inte exakt vad det kostar men som mest är det 80 kronor! och skulle du vilja ha ett kort sedan så får du tillbaka de pengarna, plus att du får 30 % rabatt eftersom du känner mig :).



    Utgång lät verkligen jätteroligt, men det är just nästa helg som jag ska till Stockholm! Men jag hänger gärna med en annan gång!



    Kram!

    2009-10-17 | 17:46:52
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: