J E N N I F E R

Slemmigt, men mättande

Kategori: Tv/Film

Så fort man skriver en endaste liten grej, stiger statistiken pangbom rakt upp! Nice! Man kanske borde skriva lite oftare? Har dessutom grym lust att ändra lite små saker i designen. Somrigheten ska väck och vinterkänslan ska in.

Nu ligger jag och koller på Vänner. Älskart!
Har haft en helt okej dag på jobbet - lång, möte med chefen och medlyssning. Men ändå okej liksom! Sen var jag på bio och såg Saw 6 eller 7. Vet inte vilket nummer dom var inne på faktiskt. Men den var inte så speciell, lite slemmig och äcklig. Sen har det bara vart mys och tv-tittande. Helt grym onsdag!


Och imorgon är jag ledig. Men jag tänkte fixa massa smågrejer, så vilande blir det då inte.
Gå och sola, fylla på tågkortet, städa, lämna kameran på framkallning, checka om det finns någon liten iPhone till mig, köpa strumpor (ALLA är helt väck!), baka bröd, hämta och returnera Netonnet-paketet...

Så nu blir det sovande! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: