J E N N I F E R

Sånadär impulsköp!

Kategori: Right now

Min fina mobil gick sönder igår :( Gick & undrade hela kvällen i lördags och dagen varför ingen svarade på mina sms. Varken mamma, Jacob, 118100 eller Sanne. Det konstigaste var ju att Sanne inte svarade! Det gör hon ju alltid liksom.

Till slut fick jag för mig att starta om mobilen & vips fick jag sms. 10 stycken plingade den fram! Då blev den väl överbelastad eller något för den vill inte riktigt fungera nu. Så jag plockade fram en gammal goding, som jag trodde fungerade finfint även om den var ful. Smsa går superbra, men värre var det när jag försökte ringa.

Jag kan välja på att ha:
- en mobil som bara går att smsa på
- en som bara går att ringa på
- en där man inte kan använda 4an och 7an


Sjukt irriterande. Vill verkligen inte lägga pengar på en ny mobil när jag gillade den jag hade liksom.
Så jag gick in på Netonnets hemsida och klickade på Mobiltelefoner. Jag valde den första mobilen på översta raden & beställde den. Billig var den också. En LG KP500 blev det. Sjukt bra!

LG KP500 Black
& den är redan skickad dessutom så imorgon kommer det hem en ny mobil!

Kommentarer

  • Denise säger:

    Jenny älskling! Du kan ju itne smsa 118 100 när jag jobbar på 118 700, sveriges bästa nummerupplysning! HALLÅ ELLER!? :D

    2009-11-10 | 13:29:27

Kommentera inlägget här: