J E N N I F E R

Nice måndag!

Kategori: Right now

Jag vill ha helg igen. Speciellt denna helgen, för då ska jag till Stockholm! Sjukt nice ska det bli!
6 tjejer på vift på BSB-konsert - kan ju inte bli annat än bra!
& den gångna helgen var rätt grym den också. Jag tror jag gillar livet just nu. Älskar att ha saker att se fram emot!

Har precis käkat lunch med Malin och Magnus. Så nu börjar den sista halvan av dagen.
"Bara" 3,5timma kvar.

Imorse bestämde jag mig för att den här veckan skulle bli en sjukt bra vecka!
& hittills har det verkligen vart det. Jag har lagt upp en annons om lägenhet och har redan fått ett par svar. Det intressantaste ringde jag upp och fick visning på onsdag. Bättre kan det ju inte bli! Håll tummarna för att den fortfarande är ledig och att jag blir den som får den... En stor 1a på Stampgatan i andrahand minst 1år framåt. Sjukt nära till jobbet ju! HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: