J E N N I F E R

Nejnejnejnejnejnejnej - NEJ!

Kategori: Right now

Gaaaaaah jag är arg på mig själv! Jag har tappat mobilen :( just nu är mitt liv svårt. Hur överlever man flera dagar utan en mobil? Dessutom är det inte ens min egen mobil jag har tappat, för den hade inget batteri. Därför var Sanne så sjukt snäll och lät mig ha hennes. Men vad gör jag - jo jag tappar bort den!!!! Ååååh vad irriterande.

& jag har haft en himla konstig dag känner jag.
Borde verkligen sova!
Utöver det där med mobilen som försvann (och lite andra saker) så hade kvällen vart helt underbar! Och jag har ont i hela kroppen, borde verkligen sova mer. Natti!

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Är det din nya mobil som du precis köpte som är borta? Gud vad jobbigt! Mitt nummer är 0704922025 i alla fall :).



    Sorry att jag inte dök upp igår, hade tänkt äta och dansa lite på det ena stället och sedan höra var ni var. Men så blev jag så trött eftersom jag gått upp så tidigt och sedan blev jag arg över en liten incident, så jag åkte rätt tidigt. Klockan ett låg jag i sängen och skulle sova :P.



    Men jag hoppas ni hade roligt! Vart var ni? Vilka var ni?

    2009-11-15 | 13:10:46
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Carro säger:

    Tror vi har snackat lite kort innan(hitta dig via Egoina) och jag skulle behöva snacka med ngn "okänd" nu. Skriv gärna ett mejl till mig, eftersom du och jag har gått igenom EXKAT samma sak nu..



    Kram

    2009-11-15 | 21:33:38
    Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här: