J E N N I F E R

Meningslöst babbel!

Kategori: Right now

Jag försöker samla ork till att laga mat. Kom hem precis och är rätt seg. Men idag är det min mat-dag! Håller även på att fixa fram en film som jag och Sannegull ska titta på sen. Hon kommer när hon har slutat, vilket är SENT! Så jag antar att jag kommer att vara trötter imorn. Men det får vara så!

Förövrigt är det min födelsedag imorn, men den kommer nog inte bli så speciell. Jag jobbar världens sämsta tid & är hemma sent. Ska nog göra lite extra mat idag så jag har något gott att käka iaf! Eller nej, jag vill ha sushi! It's the best! :D

Idag var jag på stan en liten sväng. Mysigt, dom har liksom börjat med julskyltning och grejer! Det känns tidigt, men det är ju bara 1½ månad liksom. Jag köpte inget vettigt heller, haha.

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Grattis i förskott!

    Vilka jättefina bilder från Egypten! Vill också ha det varmt och skönt!! säger jag som ska resa till vinterlandet i fyra månader :P.

    Jag har faktiskt inte varit direkt inne i stan på ett tag, borde väl åka in och ta mig en liten titt snart! Kram

    2009-11-11 | 19:04:31
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Emma säger:

    Hur jobbar du imorrn? Jag har sån dum mittemellantid!

    Jag säger grattis i förskott så länge om jag är sådär pinsam att jag missar det imorrn. haha. Håller tummen att jag inte ska görat :P

    2009-11-11 | 21:34:10
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: