J E N N I F E R

Fridaynight at wörk

Kategori: Right now

50 minuter kvar att arbeta den här långa dagen. 11 timmar har jag jobbat, lite till kanske. Tråkigt som tusan, men jag gav upp tanken på att hinna hem och tillbaka när det snöade halv storm förut. Mysigt med snö, men då är det kört att åka tåg. Det blev alltså några timmars övertid!

Nu sitter jag och lyssnar på Malin som pratar (& säger: På så vis...) och jag själv mejlar lite. Trött och hungrig är jag - hoppas jag hinner äta någon liten matbit sen! För jag ska ut en sväng med lite folk, minns bara att det var Emanuel och Jeanine. Sen var det väl ett par små goingar till, den som lever får se!

Kanske ska bli lite äckel-kaffe från automaten nu? Man blir lite piggare i varje fall...

& FÖRRESTEN! Malin har visst hoppat runt på jobbet och visat en bild på min rumpa. Så gör man INTE! Jag ska nog allt ge igen, när hon minst anar det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: