J E N N I F E R

En fin helg

Kategori: Roligheter

Jag kan inte riktigt bestämma mig om ifall helgen vart bra eller dålig. Den har vart väldigt upp&ner typ.

Fredagen var nice!
Träffade upp Emanuel, Jeanine, Daniel, Marcus och en annan tjej hos Emanuel. Sen drog vi till Valand och gick på modevisning för Rut m.fl. Vi var mucho hungry eftersom vi trodde det var buffé där, men med det menade dom tunnbrödssnittar med en oliv. Haha. Så vi gick på café och käkade morotskaka och kärleksmums istället. Därefter bar det hem till Emanuels lägenhet och lite filmtittande. En härlig kväll som slutade med att jag somnade framför teven! Haha.



Gänget från i fredags!


På lördagen blev det stressigt.
Frukost på centralen, stressa hem och hämta bilen så jag kunde hinna till Allum och fixa allt inför kvällen och kalaset. På kvällen bar det av ut på middag. Nåt italienskt ställe blev det! :) mysigt som tusan och med finafina vänner! Sedan stack vi till bryggeriet och efter det Valand. En väldigt snurrig kväll som slutade med att Sannes mobil försvann med mitt sim-kort i. Nu sitter jag här utan vare sig fungerande mobil eller nummer. Känner mig extremt handikappad :S














Som de äkta bloggerskor vi är var jag och Emma tvungna att fota maten - Ems mat!


Jag fick tomtebloss i min efterrätt och så fick vi champange, för att jag fyllde år! :)








Hur som helst, man får se det positivt! Idag har jag haft världens mysigaste dag med lilla släkten. Har brottats med Love, lagat mat, dansat, spelat luftgitarr, pratat, fått paket och haft det allmänt underbart! :) Älskar min familj!

Imorgon är det jobb igen & lite nystart. Ska få lite fason på mitt liv hade jag tänkt... ;)
Nu blir det Stekta gröna tomater, tända ljus och sedan sova! PUSS!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Innan jag kom på att det var en film som hette så, tänkte jag. Herregud, vad har hon gjort för mat egentligen? :) haha! :D



    Tack för igår! <3

    2009-11-15 | 22:58:10
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/
  • Emma säger:

    Charmiga bilder !! Förutom den sista på mig då.. HAHA! Det var en jättetrevlig kväll! :)

    2009-11-16 | 10:42:32
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: