J E N N I F E R

Ännu en stressdag!

Kategori: Right now

Åh jag kommer verkligen inte hinna med allt idag!
Slutade kvart över fyra. Sedan dess har jag tagit mig hem, vart på systemet, hämtat syster och städat.
Ska dessutom hinna fixa musik i iPoden, äta middag, duscha & peela mig och sånt (jag fjällar av all brunhet), packa inför konferensen med jobbet, stryka kläderna som jag ska packa och kanske sova lite. Är helt död...

Förresten!
Jag fick/behövde inte visa leg på systemet. Första gången jag var där ju! Tråkigt...

& Idag vann jag en trisslott på jobbet. Woho. Var bara tvungen att skriva det, för jag blev så lycklig!
Jag får nog börja med att käka nu. Det känns lite som att jag ska svimma närsomhelst :S

Kommentarer

  • marika säger:

    och jag som var på systemet igår fick visa leg. ;)

    Vad säger det egentligen?

    2009-11-20 | 10:19:38
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/ickamicka

Kommentera inlägget här: