J E N N I F E R

Slut för idag - tack för idag

Kategori: Right now

Goddagens, nu sitter jag på jobbet och trasslar med jobbiga fakturaärenden. Jag fattar noll än så länge så den här månaden kommer då inte se bra ut pengamässigt. Känns lite tråkigt att man får sämre förutsättningar när man får fler kompetenser och har hand om fler saker.

Men man ska inte klaga!! Jag har ändåså ett jobb =)

Himlans trött är jag också, ska springa på stan ett par minuter sen. Tänkte köpa lite småsaker och nu kan jag inte för allt i världen komma på vad det var jag tänkte köpa. Nagellack var det. Och nån mer grej som jag inte kan minnas... Efter det tänkte jag åka hem och äta glass och sova! Toppenskönt! Får umgås för mig själv lite också eftersom Tottelini jobbar kväll. Ensamt, men men, jag överlever.

Nu slutar jag om mindre om en halvtimma - underbart! Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: