J E N N I F E R

Thank God It's Friday

Kategori: Right now

Ååååh vad det är skönt att det är fredag! Även om jag jobbar imorgon...
Fredagar är liksom speciella ändåså!

Ikväll ska jag en sväng till Totte.
Jag har inga tåg att åka när jag jobbar på helgen så det går inte riktigt att sova hemma då. Sen är det ju inte bara därför jag ska till honom, det låter som att jag måste och inte vill. Men jag vill!

Nej nu måste jag börja ta samtal och hjälpa små kunder med deras problem. ;)

Have a nice day ♥

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Lättnad med fredag, som du säger, även fast man har jobb dagen efter.. Fast det har inte jag men jag minns så väl när man gick fem dagar i skolan och så jobb hela helgen.. Ändå skönt att komma bort från vardagarna!

    2009-03-06 | 11:56:42
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • Morsing säger:

    Whoa, snubbla in på ännu en blogg av någon jag känner :). Det är alltid roligt! Du är för övrigt grym på bloggdesign! Jag har själv försökt lite med det där, men ser man min blogg så inser man att det inte gick så bra för mig... :P.

    Kul att det går framåt med körkortet också! Det är bara att hålla huvudet kallt och minnas vad läraren gnällt på (lättare sagt än gjort, jag vet) så kommer du säkert klara uppkörningen galant!

    2009-03-06 | 13:10:56
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: