J E N N I F E R

Till sängen!

Kategori: Things

Nu är det änna dags att sova snart. Jag är himla trött efter min första dag på jobbet & som hundvakt. Helt grymt är det, har vart ute och promenerat 2 gånger idag och man blir fast direkt! Det är så himla skönt att gå! Avslappnande och härligt helt enkelt. Yes yes! Hade velat skaffa mig en hund!

Men det funkar inte med jobb osv. Fast en katt hade vart grymt! Men det vill inte Totte ha någon. Åh - jag vill ha en liten Janson! Min moster hade en helt underbart gullig & korkad katt som hette så. Den var alldeles kritvit och jättemjuk, äääälskade att bada och klippa klorna! Så söt så! Helt platt ansikte hade den också, vet inte riktigt vad den rasen kallas?

Såhär såg lille Janson ut ungefär - lite kortare päls & lite annan ögonfärg m.m.

Hursomhelst - nu ska jag kika klar på Paris Hiltons BFF & sen soooova! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: