J E N N I F E R

Pluggis

Kategori: Roligheter

Sista dagen på semestern är här! Sen blir det jobb igen... Dock har jag semester 1 vecka till sedan! =)
Skönt som tusan!

För övrigt har jag fått antagningsbeskedet till utbildningen jag sökt i höst och... JAG KOM IN!
Egentligen tvivlade jag inte så mycket, det var ändå en distansutbildning. Men nu dom senaste dagarna blev jag lite smått skraj! Hur som helst så ska jag alltså läsa till Webmaster i höst. En 2 årig utbildning på distans. Den finns inte i Göteborg och jag hade definitivt inte någon lust att flytta!

Den enda vettiga bilden som rörde webdesign - och den var ändå inte särskilt vettig!

Ska försöka mig på att jobba & plugga samtidigt så vi får se hur det går. Kanske klappar jag ihop? Förhoppningsvis går det toppen! För jag känner absolut inte för att bli "fattig" student. No no!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: