J E N N I F E R

Hej måndag (nästan)!

Kategori: Right now

Nu är semestern slut & jag är nog tröttare än innan skulle jag tro. Men jag antar att det är så det ska vara va?

Jag har precis kommit hem från landet och packat upp mig. Sitter och chillar i soffan och funderar på att göra pestomackor i ugnen och doppa i lite aioli. Undrar om det är gott. Vad tror ni? Jag får nog testa. Pestomackor är gott i sig.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Har mycket att ta igen! 131 nya inlägg & då har jag ändå läst en hel del! Eller ja, så många som gick med det låååångsamma mobila bredbandet vi hade.
Love ♥

(Den nya designen är på gång, köpte mig en ny kamera i fredags så förhoppningsvis blir det en ny snygg header-bild m.m. Funderar på att vänta tills jag och Sanne har en liten fotosession efter vår make-up-grej som vi ska göra - vi ska gå till en riktig make-upartist & bli sminkade! Så designen kommer inte riiiiktigt ännu & jag kan inte hålla mig från att blogga.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: