J E N N I F E R

Fixar-dag!

Kategori: Right now

Idag har vart en bra dag.
Imorse blev det lite städande & sen åkte vi till tennishallen och umgicks lite med några där. Gjorde egentligen inte något speciellt mer än att prata, smaska godis & titta på lite tv. Vi ställde undan lite grejer som var i vägen i lägenheten så att vi kunde göra plats för nya fynd!

Senare på eftermiddagen åkte vi till IKEA och köpte lite kul saker! Till exempel ett gulligt litet bord att ha på balkongen, några blommor och små söta korgar för alla mina tidningar.

Hela kvällen har jag städat - fixat & donat, för att det ska bli fint. Jag har satt upp kabelkanaler för åtminstone några av alla jädrans sladdar som ligger och dräller hos oss. Och balkongen är superfin nu! Jag vill sitta där ute hela tiden nu!

Hade kunnat ta lite bilder om inte min kamera vart trasig...!

Nu ska jag sova snart, ska bara prata klart med Sannegull på msn. Men imorn ska jag inte sova bort dagen! Tänkte fortsätta fixa lägenheten & så ska jag baka bröd! =D Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: