J E N N I F E R

En ny människa!

Kategori: Right now

Nu har jag badat, haft inpackning i håret, ansiktsmask, smörjt in mig & målat naglarna!
Sitter fortfarande bara i handdugen, fastnade framför en massa söta bloggar. Vill hitta fler att läsa!

Funderar lite över vad jag ska ta på mig idag, känner för att vara riktigt finklädd med high-heels och grejer. Men det passar sig inte riktigt för att gå på bio. Och definitivt inte för att se på Brüno av alla filmer. Så det blir nog ballerinas ändå! Men klänning eller något skulle jag vilja ha på mig!
Får se vad det blir!


Tänkte käka lite Ben & Jerry's glass nu medan naglarna torkar. Strawberry Cheesecake! Min nya favorit!
Sjukt bra med glass-caféet på Liseberg - då kan man testa alla möjliga smaker! Jamaican-någonting är supergod exempelvis. Men tror inte att den säljs på burk i Sverige, eller??

FÖRRESTEN!
Jag får krupp på min dator... Jag har en inbyggd webcamera som jag försöker få igång nu när jag inte har en vanlig kamera längre. Men det vill bara inte funka! Jag vet inte hur man öppnar den, någon som vet? Har testat det mesta, söka efter den, söka drivrutiner m.m. Hur gör man?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: