J E N N I F E R

Att sova eller inte sova?

Kategori: Right now

... det är frågan!

Jag har haft en supertrevlig dag. Shoppat massa fint till lägenheten & ätit gott på Jensens.
Men nu kan jag inte sova. Fastän jag är trött som attans och bara vill somna så går det inte. Ibland har man sådana kvällar. Som tur är börjar jag sent imorgon så det är ingen big deal. Men ändå. Jag vill bara sova. Tillomed Totte har somnat innan mig.

Istället ligger jag här och funderar och stressar upp mig inför saker och ting. Inga biggies - men såna där irriterande saker som gör att jag inte slappnar av helt. Pengar, jobb, framtid... Ni vet! Sånt som ALLTID löser sig ändå men som man grubblar över iallafall. Jag borde spara mer pengar så att jag kan känna mig lite tryggare. Kommer jag få ha kvar jobbet? Hur länge? Vad ska jag göra med mitt liv? Ska jag plugga i höst eller inte? Jag borde börja träna. Jag borde äta bättre & sluta med godis. Jag önskar att lägenheten var fixad och fin. Jag önskar att jag kunde sluta stressa upp mig.
Gaaah! Tankarna bara svämmar över.

Nu ska jag sätta på ett avsnitt av How I met your mother ("& försöka somna in" höll jag på att skriva, men det låter ju lite fel!)
Natti på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: