J E N N I F E R

När man jobbar helg

Kategori: Right now

Nu sitter jag och jobbar. Men särskilt ansträngande är det då inte! 10minuter mellan samtalen och massa problem med våra system så jag kan liksom ändå inte säga så mycket till dom som väl ringer. :) Känns som en skön dag!

Igår däremot, de var inte min dag alls. Inte det minsta. Jag var så trött så tårarna rann och ja, inget kändes bra. Är minst lika trött idag, egentligen tröttare. Men inte på det viset så att allt känns så hopplöst jobbigt. :P

Sitter och läser VR, äter nötter och slösurfar på aftonbladet typ. Funderar på vad jag ska äta till lunch... Det finns inte så mycket gott att köpa sig på Preem direkt.
- Mackor?
- Räksallad med pasta (består av 3 pastor och 4 räkor och resten vissen sallad)?
- Kyckling-wok (där man enligt vissa hittat både flugor och hårstrån)?

Nej, om jag ska se det positivt så är jag som tur är inte så hungrig! Så jag kanske klarar mig på en macka :)


Jag gillar denna bilden på Heidi Klum,  vill ha en sån där grå t-shirt med henne på, sån som alla har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: