J E N N I F E R

Telenor bara luras

Kategori: Right now

Gaaah, Telenor är helt körda.
Dom fuskar med mitt abonnemang!
Jag skaffade mig det förra sommaren men har sen augusti haft ett företagsabonnemang från Telia eftersom jag jobbar där. Därför har jag bara använt mitt telenor under de två veckor jag var i Tunisien.

Grejen är den att nu fick jag en faktura på 2344kr.

Där har jag fått betala samtal som kopplats vidare till min röstbrevlåda. Jag kunde inte ta emot ett enda samtal där nere eftersom det var något fel, och då har jag fått en massa 3sekunders-samtal till min röstbrevlåda eftersom alla blev direktkopplade dit! Dom vill jag ju inte betala 17kr per samtal för!

Dessutom har jag fått en minst 25 sms om dagen till 0708000708, ett helt påhittat nummer.
Tror dom att man är dum eller?

Köp ALDRIG Telenor hörrni.
Men jag ska inte bara klaga, det har vart hundra fel med mitt abonnemang och pappa som står för det har ringt massa massa samtal till dom. Och han säger iallafall att han fått bra hjälp! Så det är ju positivt! :)
Om dom fixar detta, kommer jag bli en nöjd kund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: