J E N N I F E R

Slut på Telia?

Kategori: Right now

Godmorgon!
Sitter och äter frukost nu och ska snart till jobbet. Är pisstrött!
När jag äntligen somnade tidigare än jag brukar, vaknar jag tidigare också! Kvart i sex var mamma uppe och skramlade i köket, jag vaknade och kunde inte somna om sen.

Idag hoppas jag vi får veta mer om jobbet!
Det är ju superdåligt att inte vi som jobbar där får veta innan tv och resten av Sverige får veta.

Jag förstår att inte våra chefer fått veta heller, men det är ett stört dåligt system! Jag vet bara det som dom sagt på teve... Men jag antar att det inte spelar någon roll om man är bland dom bästa eller inte, jag har ju börjat sist så jag får väl gå först.

På sätt och vis är det väl inte katastrof om jag får sluta, men skittråkigt. Jag älskar mitt jobb! Eller kanske mest folket runtomkring :) I fall jag får sluta, får jag väl bara plugga till något i höst eller nåt.

Nu ska jag plocka ner allt jag ska ha med, för ikväll ska jag till Totte. Och strax ska jag gå till tåget där Sanne väntar!
Ha en grym dag!
Pussokram!

Förresten!!!!
Hur kommer man in i webcamen på datorn så att man kan ta bilder? De fattar inte jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: