J E N N I F E R

Chillar-morgon

Kategori: Right now

Godmorgon!
Nu ligger jag i sängen, nyvaken och go. Jag gillar såna här dagar, när man vaknar och egetnligen inte behöver göra någonting. Otroligt skönt! Ute ligger lite snö och det ser mysigt ut. Min nya tv står på, helt grym är den! Kan ta en bild sen när jag har städat och visa den...

Tänkte plocka fram mina ramar som jag köpte igår och se hur det blir med korten jag har förstorat! 30kr kostade det att göra en förstoring i 30x45, grymt billigt!

Bloggar mer senare!

// Jenni

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gött jag vill oxå ligga kvar i sängen!! men men man behöver väll skaffa pengar oxå... när e bilden till bloggen tagen? är det min krull som syns i hörnet? eller e de nått annat?

    2009-01-03 | 12:15:50

Kommentera inlägget här: