J E N N I F E R

Bergodalbana

Kategori: Right now

Jag har vart lite uppåner i helgen, ont i magen och huvudet. Humöret har inte heller vart det bästa. Ibland är man sån också!
Egentligen har det vart riktigt uppåt i flera veckor, månader. Jag är lycklig.

De senaste dagarna har mest kännts som en bergodalbana. Upp å ner.
Av flera anledningar, men (förhoppningsvis) mest av allt för att det är den veckan när humöret är som mest uppånerpå. Dessutom har jag sovit skitdåligt och är trött och seg. Jag var inte beredd på det tror jag.

Nu tänkte jag ta ett djupt andetag och glömma helgen.


Lite så känns det ibland

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Det löser sig vännen!

    Dessutom så uppskattar man inte när man är lycklig om man inte har mått dåligt.



    Finns här! <3

    2009-01-12 | 09:32:23
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: