J E N N I F E R

Americas Next Top Model 11

Kategori: Tv/Film

Äntligen är det fredag! Ofantligt skönt måste jag säga.
Vet fortfarande inte riktigt vad som händer i helgen. Men jag är nöjd faktiskt. Nästa helg jobbar jag och helgen därefter ska jag till Karlstad. Så det gör absolut ingenting med en lugn helg!

Imorse försov jag mig nästan, hade missat att ställa klockan. Fast av nån anledning vaknade jag ändå som tur var!
Nu har jag rast och sitter och tittar på Americas Next Top Model 11 på YouTube... Det roligaste är ju lätt makeovers! Jag hade velat göra det någon gång!

Vem håller ni på förresten?

Jag älskar Lauren Brie, så sjukligt söt är hon!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Det är svårt nu i början vem man håller på.. men när det har gått så det bara är kanske sex-sju tjejer kvar, då kommer jag skaffa mig en favorit! :)

    2009-01-16 | 15:29:38
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • Sanniiiiishh säger:

    Vad ska du göra i Karlstad ? :)

    2009-01-16 | 16:11:23
    Bloggadress: http://sannekrulltott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: