J E N N I F E R

Min helg

Kategori: Shoppa

Shit nu har jag glömt att blogga flera dagar!
Jag har satt mig ner och börjat skriva, men sen har det inte blivit något bara. Jag har knappt vart hemma något alls så det har aldrig riktigt blivit läge!

I torsdags tog jag det rätt lugnt, övningskörde ett par timmar med pappsen och så bakade jag semlor och tittade massvis på Sex and the city. På kvällen kom Totte och det var mys!

På fredagen var jag också ledig och då åkte vi till Lager 157 med Jacob och Mikaela. Just på Lager hittade jag inte speciellt mkt. Ett par helt grymt snygga jeans med dragkedjor från DrDenim och en t-shirt från Resteröds. Och ett par FredPerry-hipsters - sjukt sköna! Vill ha flera... Köpte dessutom massvis av saker på GinaTricot i Borås. Dom har allt som är slut i Göteborg i princip! Jag köpte en grymt snygg väska som redan har gått sönder. =( Sjukt dåligt!!!! Ska gå tillbaka med den imorn eller på onsdag, får se när jag hinner bara!

Hela helgen sen har jag jobbat och pussat på Totte. Igår var en sjukt skön dag på jobbet, jättelugnt så jag satt och spelade Bowling på Facebook. Helt fast är jag!
I lördags lagade jag middag(!) sjukt duktig kände jag mig. Så jag bjöd oss på potatisgratäng och kött. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: