J E N N I F E R

Om Totte <3

Kategori: Right now

Namn: Per Christoffer Helltén (i den ordningen?)
Född: 23 juli 1989
Ögonfärg: Blågrönaktiga
Hårfärg: Vanlig färg, mittemellan ljust och mörkt, som mitt
Klädstil: Skön stil! Jag gillar den!
Favoritfärg: Färgglatt överhuvudtaget, han gillar färg
Favoritmat: Chiliconcarne!!
Har han/hon färgat håret nån gång? Tror inte det i varje fall..
Har han/hon klippt sig någon gång?! Givetvis
Har han/hon piercat sig? Nope
Dricker han/hon? Yesbox - mjölk, cola, redbull mest av allt
Röker han/hon? Nej då hade jag nog gillat honom liiiiite mindre
Vad har han/hon för mobil? Nokia Xpress Music lr något sådant heter den
Vad vill han/hon bli när han/hon blir stor? Större? Tror inte han vet själv riktigt
Vad har han/hon för färg i sitt rum? Vitt och svart
Har han/hon någon/några systrar? Aah, en äldre och en yngre
Har han/hon någon/några bröder? No, nada
Vilken mat hatar han/hon? Lök kanske, champinjoner gillar han nog inte nåt vidare heller
Vad tror du att han/hon skulle göra om han/hon vann 1 miljon? Spara I guess
Vad brukar han/hon göra efter skolan/jobbet? Spela WoW! Och Xbox!
Vad heter hans/hennes pappa och mamma? Carina och Christian
Har han/hon bråkat med nån någon gång? Tror jag säkert, vem har inte det?
Vad brukar han/hon göra på helgerna? Träffa folk
Vad har han/hon för musiksmak? Musik med fart liksom, partymusik och riktigt flummig musik som DrBombay (sånt man lyssnade på när man gick i lågstadiet, men det är en sån där söt sak jag gillar med honom!)
Hur träffades ni? På jobbet faktiskt
Hur upptäckte du honom/henne? Vi jobbade ihop i nästan ett halvår, sen åkte vi till Tunisien ett gäng och så sa det vips och jag va störtkär!
Vad påminner dig om honom/henne? Det mesta haha
Vad var det första han/hon sa till dig? Minns faktiskt inte, förmodligen var det något vanligt som typ: "Hej, vad heter du? Bor du? Gör du? Hur gammal är du?"
Vad var det första du sa till honom/henne? Samma som ovan probably
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Vardagsgrejer =) Inga kärleksromaner liksom, utan när vi ska ses och va man gör just nu och sådant
Är han/hon beroende av något? MIG!
Vad kallar du honom/henne? Totte mest, Christoffer och Älskling också ibland kanske
Vad kallar han/hon dig? Jennifer eller Jenni mestast
Idrottar han/hon? Han gjorde, nu är det mest gym o grejer som gäller
Vad har ni gemensamt? Mucho! Typ  görmassa =)
Om du skulle ge honom/henne en blomma, vilken blomma skulle det vara? En ros kanske, det är vad jag hade velat ha iaf!
Beskriv honom/henne med tre ord? Snygg, rolig och underbar
Gillar du honom/henne? Of course! Mer än jag förstår själv tror jag ;) <3


Min Totte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: